Cvičení maminek s dětmi

Patříte již také mezi maminky po úspěšně zvládnutém těhotenství a porodu? Tyto dva mezníky představují tu nejpřirozenější a nejkrásnější avšak velmi náročnou a mnohdy také zátěžovou etapu v životě ženy. A to jak po stránce fyzické, tak ve stejné míře i psychické. Všechno je tak nové, hormony pracují na plné obrátky, přibyl Vám nový člen rodiny a s ním i mnoho povinností a činností na něž ovšem máte stále stejné množství času jako předtím. Kde ale v tom všem najít ještě čas pro sebe, pro své zdraví, dobrý pocit, relaxaci a pohyb?

Přijďte si aktivně odpočinout a pravidelně zacvičit pro zdraví a dobrý pocit Vás i Vašich miminek! Během cvičení si narovnáte páteř, protáhnete zkrácené svaly a posílite naopak svaly oslabené. Přestanou Vás bolet záda nebo nepříjemným bolestem a problémům předejdete, zvýšíte si pohyblivost, kloubní rozsah a zároveň si užijete spoustu zábavy a radosti spolu s Vašimi potomky.

Cvičení maminek s dětmi

pozitivní vliv cvičení

Cvičení pro maminky s dětmi má navíc velký psychologický význam pro:

  • aktivní život po porodu,
  • relaxaci a aktivní odpočinek. Mnoho maminek uvítá pomoc či jakýsi podnět k tomu, aby se mohly dát zase rychle tzv. dohromady, příležitost dostat se opět mezi lidi, najít si nové přátele ve stejné kategorii - čerstvých maminek a vrátit se tak zpět do běžného života. 
  • efektivnější zvládnutí zpevnění celé postavy a navrácení se zpět do kondice. Pro maminky je velmi důležité, aby se věnovali také nějaký čas sobě, a měli dobrý pocit z toho, že vypadají a cítí se lépe. Cvičení Vám pomůže dodat si chybějící sebedůvěru, zbavit se drobných nedostatků či přebytečných kil získaných v průběhu těhotenství. Každá žena má právo na to, být krásná a také s etak cítit. Cvičení zaměřujeme na posílení oslabených či naopak uvolnění přetěžovaných svalů typické pro těhotenství a porod. Patří sem například cvičení zaměřené na pánevní dno, bolesti zad apod.

pro koho je cvičení vhodné?

Cvičení je vhodné pro maminky s dětmí ve věku, kdy ještě nikam nelezou, aby nemuseli za dětmi každou chvíli běhat a hlídat, že se jim něco nestane. Jedná se tedy o děti od narození do věku cca sedmi měsíců. Maminky tak mohou v klidu cvičit a zároveň mít děti u sebe. Dokonce mohou děti zapojit do cvičení a využít je např. jako "činku" či zátěž pro posílení svalů.

Jde o zdravé cvičení na speciálních cvičebních pomůckách, kam patří např.: Flowin, závěsný posilovací systém Jungle, velké gymnastické míče apod....

 CO SI VZÍT S SEBOU?

  • pohodlné oblečení, obuv není potřeba, cvičí se naboso pro správnou pohyblivost kloubů a svalů chodidel při cvičení
  • vodu pro pitný režim

 

Autor: FYZIOklinika fyzioterapie s.r.o., Praha

RV banner
chcete se léčit zdarma