Kettlebell

Ohodnotit tento článek
(0 hlasů)
Chcete si zlepšit svou fyzickou kondici? Tato posilovací pomůcka je určena pro funkční tréninky typu cross training.

Kettlebell je ideální na kardio cvičení i na posilování svalů. Hmotnost kettlebellu si můžete vybrat podle svých fyzických schopností od 4 do 20 Kg, ideální je však začít se 4 kg, než si tento typ posilování osvojíte. Pravidelné posilování s kettlebellem zvýší vaší odolnost i motoriku a posílí vaše svaly.

NÁVODY NA CVIČENÍ

Návody 1 - obrázek
Tento cvik je primárně určen pro posílení mezilopatkových svalů, svalů paží a trupu. Po celou dobu provádění cviků by měly být stále aktivní i svaly hlubokého stabilizačního systému páteře a svalů pánevního dna.
Návody 2 - obrázek
Při tomto cviku primárně zapojujeme svaly zadní strany zad (trupu) a dolních končetin.
Návody 3 - obrázek
Cvik určený k posílení hýžďových svalů a zadní strany stehen.

Doporučujeme: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi konkrétní příčiny problému (symptomů) svého zdravotního stavu. V případě nejasností kontaktujte fyzioterapeuta, nebo rehabilitačního lékaře. Některé cviky Vám při špatném výběru mohou zdravotní stav zhoršit!

Copyright: Využití materiálů textových, obrazových, filmových zveřejněných na tomto webu není povoleno.

Neoprávněné kopírování obsahu bude postihováno v souladu se zákonem. V případě zájmu o spolupráci, prosím, kontaktujte společnost FYZIOklinika fyzioterapie s.r.o..

RV banner
chcete se léčit zdarma