Posilovací guma pilates band

Ohodnotit tento článek
(0 hlasů)
Díky této posilovací gumě můžete cvičit různé cviky a posilovat tak bicepsy či svaly v oblasti stehen, hýždí a břicha.

Pokud chcete docílit správného účinku těchto cvičení, ideálně cvičte podle Vaší úrovně 30 - 45 minut, protože jsou tato cvičení určena především ke zvýšení vaší svalové výdrže, cvičte v blocích, které vám umožní střídat zapojené svaly.

NÁVODY NA CVIČENÍ

Návody 1 - obrázek
Tento cvik je určen pro posílení mezilopatkových svalů. Vyžaduje dokonalé napřímení páteře, tak aby mohl být proveden rotační pohyb páteře v jednotlivých segmentech.
Návody 2 - obrázek
Následující protahovací cvik je zaměřen na protažení přední strany předloktí. Je velmi vhodný zejména pro osoby pracující jak manuálně, tak u PC. Cvik slouží jako prevence vzniku tzv. úžinových syndromů či jiných onemocnění svalů a šlach z přetížení.

Doporučujeme: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi konkrétní příčiny problému (symptomů) svého zdravotního stavu. V případě nejasností kontaktujte fyzioterapeuta, nebo rehabilitačního lékaře. Některé cviky Vám při špatném výběru mohou zdravotní stav zhoršit!

Copyright: Využití materiálů textových, obrazových, filmových zveřejněných na tomto webu není povoleno.

Neoprávněné kopírování obsahu bude postihováno v souladu se zákonem. V případě zájmu o spolupráci, prosím, kontaktujte společnost FYZIOklinika fyzioterapie s.r.o..

RV banner
chcete se léčit zdarma