Cviky při bolestech kyčlí s pomůckou

Bolí Vás oblast kyčelního kloubu při námaze, později při chůzi nebo na začátku pohybu? Máme pro Vás návody na cvičení s pomůckami jako je například gymnastický míč či overball, které by Vám od bolesti měly pomoci.

NÁVODY NA CVIČENÍ

Návody 1 - obrázek
Tento návod popisuje protažení třísel pomocí skluzu, které můžete jednoduše provádět doma pouze za pomoci ručníku.
Návody 2 - obrázek
Cvičení s gymnastickým míčem "Gymball" pro protažení vnitřní strany stehen, třísel a zad.
Návody 3 - obrázek
Tento cvik je vhodný máte-li obtíže v oblasti tzv. “esíček” nebo trápí-li Vás bolesti bederní páteře či kyčelního kloubu.
Návody 4 - obrázek
Tento cvik je vhodný máte-li obtíže v oblasti tzv. “esíček” nebo trápí-li Vás bolesti bederní páteře či kyčelního kloubu.
Návody 5 - obrázek
Tento cvik je vhodný u lidí, kteří mají obtíže v oblasti bederní páteře, křížokyčelního kloubu a kyčlí.
Návody 6 - obrázek
Tento cvik je vhodný, chcete-li posílit přímý sval břišní a pro posílení ohýbačů kyčle a krku.

Doporučujeme: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi konkrétní příčiny problému (symptomů) svého zdravotního stavu. V případě nejasností kontaktujte fyzioterapeuta, nebo rehabilitačního lékaře. Některé cviky Vám při špatném výběru mohou zdravotní stav zhoršit!

Články o zdraví
Hledáme fyzioterapeuty