Cviky pro stabilizaci kotníku a kolene s pomůckou

Ohodnotit tento článek
(0 hlasů)
Zde naleznete návody na cvičení pro stabilizaci kotníku a kolene s pomůckami BOSU, AIREX, FLOWIN a se závěsným posilovacím systémem.

NÁVODY NA CVIČENÍ

Návody 1 - obrázek
Cílem tohoto cviku je zaktivovat svaly držící oblouk klenby nohy a naučit se ji vědomě aktivovat v sedě, ve stoji, při chůzi a zlepšení balance.
Návody 2 - obrázek
Cvičení pro zlepšení rovnováhy a stabilizaci kotníků, kolen, kyčlí a pánve.
Návody 3 - obrázek
Cílem tohoto cviku je zlepšení balance, stabilizace kolenních kloubů, zpevnění svalů dolních končetin a pánve a tvarování stehen a boků.
Návody 4 - obrázek
Cvičení pro posílení hlubokého stabilizačního svalstva páteře a trupu, zlepšení rovnováhy, koordinaci a stabilizaci kloubů dolních končetin.
Návody 5 - obrázek
Tento cvik je určen k celkovému posílení hlubokého stabilizačního svalstva páteře a trupu s využitím balanční podložky BOSU a Flowin.
Návody 6 - obrázek
Posilování čtyřhlavého svalu stehenního a velkého hýžďového svalu.
Návody 7- obrázek
Posilování čtyřhlavého svalu stehenního a velkého hýžďového svalu.
Návody 9 - obrazek
Posilování svalů ramene, čtyřhlavého svalu stehenního a velkého hýžďového svalu.
Návody 10 - obrazek
Posilování čtyřhlavého svalu stehenního a velkého hýžďového svalu.
Návody 11 - obrazek
Multifunkční cvik pro zapojení celého těla, především nohou.

Airex

Návody_2 1 - obrázek
Mnoho chronických bolestí zad je způsobeno vadným držením těla a chybnou manipulací s břemeny. Tento návod popisuje, jak by se mělo správně manipulovat s břemeny, abychom se vyvarovali přetěžování a bolesti zad.
Návody_2 2 - obrázek
Cvičení je vhodné především pokud máte plochou nohu, trápí Vás bolesti kolenních kloubů, nebo máte problémy s rovnováhou. Dále se používá např. v pozdějších fázích rehabilitace při bolestech kloubů dolních končetin nebo po poúrazových stavech. Vhodný je rovněž pro aktivaci svalů trupu a hýždí.
Návody_2 3 - obrázek
Cvičení je vhodné především pokud máte plochou nohu nebo problémy s rovnováhou. Dále se používá např. v pozdějších fázích rehabilitace při bolestech kloubů dolních končetin nebo po poúrazových stavech.
Návody_2 4 - obrázek
Cvičení je vhodné především pokud máte plochou nohu nebo problémy s rovnováhou. Dále se používá např. v pozdějších fázích rehabilitace při bolestech kloubů dolních končetin nebo po poúrazových stavech.
Návody_2 5 - obrázek
Cvičení je vhodné především pokud máte plochou nohu nebo problémy s rovnováhou. Dále se používá např. v pozdějších fázích rehabilitace při bolestech kloubů dolních končetin nebo po poúrazových stavech.

Doporučujeme: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi konkrétní příčiny problému (symptomů) svého zdravotního stavu. V případě nejasností kontaktujte fyzioterapeuta, nebo rehabilitačního lékaře. Některé cviky Vám při špatném výběru mohou zdravotní stav zhoršit!

Copyright: Využití materiálů textových, obrazových, filmových zveřejněných na tomto webu není povoleno.

Neoprávněné kopírování obsahu bude postihováno v souladu se zákonem. V případě zájmu o spolupráci, prosím, kontaktujte společnost FYZIOklinika fyzioterapie s.r.o..

RV banner
chcete se léčit zdarma