Cviky pro stabilizaci beder a kříže s pomůckou

Ohodnotit tento článek
(0 hlasů)
Zde naleznete návody na cvičení pro stabilizaci beder a kříže s balanční podložkou Bosu a gymnastickým míčem.

NÁVODY NA CVIČENÍ

Návody 1 - obrázek
Cvičení pro posílení svalů ramen a trupu, hýžďových svalů, svalů kyčelních kloubů a pánve, zpevnění břišní stěny a hlubokých břišních svalů a zlepšení stability trupu.
Návody 2 - obrázek
Cvičení pro posílení středu těla, uvolnění beder a stabilizaci páteře.

Doporučujeme: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi konkrétní příčiny problému (symptomů) svého zdravotního stavu. V případě nejasností kontaktujte fyzioterapeuta, nebo rehabilitačního lékaře. Některé cviky Vám při špatném výběru mohou zdravotní stav zhoršit!

Copyright: Využití materiálů textových, obrazových, filmových zveřejněných na tomto webu není povoleno.

Neoprávněné kopírování obsahu bude postihováno v souladu se zákonem. V případě zájmu o spolupráci, prosím, kontaktujte společnost FYZIOklinika fyzioterapie s.r.o..

RV banner
chcete se léčit zdarma