Závěsný posilovací systém - méně náročné cviky

Existují lana zavěšená od stropu tělocvičny, ze dveří obýváku, větví stromů v parku, apod.. Existují lana od různých firem s různými názvy, v odlišných barevných provedení, ale všechny se stejným principem a cílem cvičení...

Jungle systém je vytvořen norskou firmou, která se zaměřuje na vývoj sportovního vybavení pro profesionály, avšak použití je vhodné i pro širokou veřejnost. Vývoj pomůcek technici konzultují s klinickými lékaři, fyzioterapeuty, sportovci, ale i širší skupinou odborníků.

Cvičení se Jungle Sports je možné prakticky bez věkového omezení. Lehké omezení je pouze u klientů po mozkových mrtvicích, srdečním infarktu apod., tehdy se silová cvičení provádí pod důkladnou kontrolou fyzioterapeuta.

NÁVODY NA CVIČENÍ

Návody 1 - obrázek
Posilovací cvičení na závěsném posilovacím systému Jungle pro posílení středu těla a paží. Jedná se o klik v závěsu rukou s oporou o kolena.
Návody 2 - obrázek
Cílem této techniky je posílení a zpevnění středu těla.
Návody 3 - obrázek
Cvik v lehu na závěsném systému (TRX, Jungle...)
Tento cvik podporuje aktivitu Vašich svalů hluboko uložených podél páteře, pro stabilizaci kyčle, kolene, kotníku. Provádějte při bolestech zad, u vadného držení těla (skolióza), pro posílení vazů a svalů v oblasti kyčle, kolene, kotníku, chodidla, břicha a hýždí a zadní strany stehen. Pokud cvik budete provádět pravidelně, dojde k posílení svalů v oblasti páteře, pánve, dolních končetin a břicha. Cvičte při léčbě chronické boleti zad, skolióze, po úrazech a nebo operacích na dolních končetinách.
Návody 4 - obrázek
Posilování zadního dvojhlavého svalu stehna a velkého hýžďového svalu.
Návody 5 - obrázek
Cílem této techniky je posílení širokého svalu zádového a posílení tricepsů.
Návody 7- obrázek
Cílem techniky je posílení širokého svalu zádového a posílení deltových svalů.
Návody 9 - obrazek
Posilování čtyřhlavého svalu stehenního a velkého hýžďového svalu.

Doporučujeme: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi konkrétní příčiny problému (symptomů) svého zdravotního stavu. V případě nejasností kontaktujte fyzioterapeuta, nebo rehabilitačního lékaře. Některé cviky Vám při špatném výběru mohou zdravotní stav zhoršit!

Články o zdraví
Hledáme fyzioterapeuty