Zdravotní židle - cvičení do kanceláře

Ukázka cviků na zdravotní židli Adaptic s výkyvným sedákem.

Cvičení vhodné do kanceláře, díky kterému i při sezení dochází k aktivaci svalů pánevního dna, páteře, zpevnění hlubokého stabilizačního systému páteře a zpevnění zádových a břišních svalů.
Díky tomu, že se zároveň bederní páteř prohne do optimálního tvaru, dochází ke snížení jednostranného tlaku na obratle a meziobratlové ploténky, což má za následek úlevu od bolesti v bedrech vystřelující do pánve či dolních končetin, ale i správné prokrvení nohou. Je důležité, aby při sezení docházelo k přirozenému esovitému prohnutí v předozadní rovině páteře, čímž dojde k efektivnímu rozložení zátěže po celé její délce, ramena se rovnovážnou aktivací svalů v oblasti ramene a lopatek nastaví do šíře a vzad a hlava se zasune dozadu a krční páteř napřímí. Tímto tedy dojde k odlehčení velkým trapézovým svalům, ale i drobným svalům pod lebkou a uvolnění přílišného tlaku na krční páteř, meziobratlové ploténky a obecně uvolnění ztuhnuté šíje i krku.

NÁVODY NA CVIČENÍ

Návody 1 - obrázek
Ukázka správného sedu a nastavení sedáku a opěrek na židli Adaptic.
Návody 2 - obrázek
Cvičení pro uvolnění křížokyčelního kloubu, uvolnění svalů pánevního dna a správnou koordinaci břišních a hýžďových svalových skupin a svalů pánevního dna.
Návody 3 - obrázek
Cvičení vhodné k protažení pánevní oblasti a pro uvolnění křížokyčelní oblasti a beder.
Sleva