Brunkow - Vzpěr z polohy na břiše do polohy nízkého šikmého sedu

Co je cílem techniky:

  • napřímení zad
Výchozí poloha
- Lehněte si na břicho.
- Čelo opřete o podložku.
- Pravou horní končetinu upažte tak, aby svírala pravý úhel v lokti.
- Levou horní končetinu pokrčenou v lokti položte na podložku v úrovni ramen dlaní vedle sebe.
- Nohy opřete o špičky.
Fáze 1
- Napřimte záda tím, že se vzepřete do kořenů dlaní.
- Přizvedněte hlavu od podložky.
Fáze 2
- Ze vzporu se začněte pomalu otáčet na pravý bok tak, že natáhnete levý loket a nakročíte levou dolní končetinou vpřed.
Fáze 3
- Položte Vaši levou ruku na levé stehno, znovu se vzepřete a dokončete tak úplné přetočení na pravý bok.
Fáze 4
- Vraťte zpět do výchozí polohy v lehu na břiše a celý cvik opakujte na pravou i levou stranu.
Videoukázka cviku

Nejčastější chyby

  • neplynulé provedení všech fází cviku
  • neudržení hlavy v rovině trupu
  • vyhrbení zad
  • neudržení správného nastavení pat a dlaní
  • propínání kolen
  • zvedání pánve od podložky
  • dochází pouze k nadzvednutí trupu, ale ne k jeho otočení na bok

Jak často provádět

  • každý den
  • cvičení je vhodné zařadit do běžných denních činností

Pokud Vám bolest zcela neodezněla

Zadejte platný e-mail
Zvolte kraj
Napište vzkaz
Potvrďte, že jste člověk.
sipka seda
REZERVUJTE SI TERMÍN


telefon seda
VOLEJTE
606 404 804


Zavolejte, poradíme:
volejte od 8:00 do 20:00

Videa, která by Vás mohla zajímat

youtube Brunkow - Vzpěr z nákroku do stoje pomocí židle

Brunkow - Vzpěr z nákroku do stoje pomocí židle

youtube Brunkow - Otočka z lehu na zádech do polohy na všech čtyřech

Brunkow - Otočka z lehu na zádech do polohy na všech čtyřech

youtube Brunkow - Vzpěr ze sedu na zemi do polohy vysokého překážkového šikmého sedu

Brunkow - Vzpěr ze sedu na zemi do polohy vysokého překážkového šikmého sedu

Související cviky

Brunkow - Vzpěr z nákroku do stoje pomocí židle

AKRÁLNÍ KOAKTIVAČNÍ TERAPIE: Vzpěr z nákroku do stoje pomocí židle Co je cílem techniky: napřímení zad

Brunkow - Vzpěr a stabilizace o kořeny rukou a pat vsedě na balanční podložce

AKRÁLNÍ KOAKTIVAČNÍ TERAPIE: Vzpěr a stabilizace o kořeny rukou a pat vsedě na balanční podložce Co je cílem techniky: napřímení…

Pozn.: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi příčiny svých zdravotních problémů (symptomů). Léčebná doporučení nenahrazují lékařské/fyzioterapeutické vyšetření. Účelem naší databáze fyzioterapeutických cviků je snaha o bezplatné zpřístupnění ukázky správného provedení cviků komukoliv, komu mohou pomoci zlepšit zdravotní stav. Mějte prosím na paměti, že cvičení je účinný terapeutický prostředek, který, je-li správně cílený, pomáhá, nicméně při nesprávném použití může Vaše potíže zhoršit.
Pociťujete-li např. mírnou bolest vycházející z pravé strany bederní páteře a cvičíte na opačnou stranu, Vaše problémy se s největší pravděpodobností zhorší. Pokud si nejste jisti, zda je Vámi vybraný cvik přínosný, doporučujeme konzultovat jeho vhodnost s univerzitně vzdělaným fyzioterapeutem (Bc., Mgr., Cert. MDT) nebo rehabilitačním lékařem (MUDr.).
Informace zde prezentované nenaplňují znaky §2a zákona o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb. Mohou být tedy prezentovány laické veřejnosti.

Vše o Rázové vlně
Články o zdraví