Cvičení do kanceláře - Správný sed

Co je cílem cvičení:

  • správný a zdravý sed
Výchozí poloha
- Posaďte se.
- Vytáhněte se za hlavou.
- Protáhněte šíji.
- Ramena stahujte dolů od uší.
- Hrudníkem směřujte lehce vpřed a nahoru.
Fáze 1
- Nadechněte se dolů do bříška, do třísel, jako by se bříško chtělo rozevřít.
- Vydechněte.
- Nadechněte se dolů do bříška, do třísel a zároveň ještě do stran do žeber.
- Vydechněte.
- Nadechněte se dolů do bříška, do třísel, do stran do žeber a zároveň ještě do zad.
- Vydechněte.
- Nadechněte se opět dolů do bříška, do třísel, do stran do žeber a do zad a zároveň zatlačte dlaněmi Vašich rukou do stehen.
- S výdechem povolte.
Fáze 2
- Toto můžete opakovat a postupně navíc ještě přidávat střídavé zvedání jedné a druhé nohy s tlakem ruky proti noze.

Pokud Vám bolest zcela neodezněla

Zadejte platný e-mail
Zvolte kraj
Napište vzkaz
Potvrďte, že jste člověk.
sipka seda
REZERVUJTE SI TERMÍN


telefon seda
VOLEJTE
606 404 804


Zavolejte, poradíme:
volejte od 8:00 do 20:00

Videa, která by Vás mohla zajímat

youtube Cvičení do kanceláře - Nácvik klopení pánve

Cvičení do kanceláře - Nácvik klopení pánve

youtube Cvičení do kanceláře - Stabilizace trupu

Cvičení do kanceláře - Stabilizace trupu

Související cviky

Cvičení do kanceláře - Stabilizace trupu

Co je cílem cvičení: stabilizace páteře zapojení svalů středu těla úleva od bolesti zad

Cvičení do kanceláře - Nácvik klopení pánve

Ukázka metody, kdy pomocí jednoduchých cvičení uvolňujeme bederní páteř a křížokyčelní skloubení. Přinášíme Vám návod, jak můžete jednoduše, pomocí balanční…

Pozn.: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi příčiny svých zdravotních problémů (symptomů). Léčebná doporučení nenahrazují lékařské/fyzioterapeutické vyšetření. Účelem naší databáze fyzioterapeutických cviků je snaha o bezplatné zpřístupnění ukázky správného provedení cviků komukoliv, komu mohou pomoci zlepšit zdravotní stav. Mějte prosím na paměti, že cvičení je účinný terapeutický prostředek, který, je-li správně cílený, pomáhá, nicméně při nesprávném použití může Vaše potíže zhoršit.
Pociťujete-li např. mírnou bolest vycházející z pravé strany bederní páteře a cvičíte na opačnou stranu, Vaše problémy se s největší pravděpodobností zhorší. Pokud si nejste jisti, zda je Vámi vybraný cvik přínosný, doporučujeme konzultovat jeho vhodnost s univerzitně vzdělaným fyzioterapeutem (Bc., Mgr., Cert. MDT) nebo rehabilitačním lékařem (MUDr.).
Informace zde prezentované nenaplňují znaky §2a zákona o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb. Mohou být tedy prezentovány laické veřejnosti.

Články o zdraví
Hledáme fyzioterapeuty