Cvičení na balanční podložce BOSU - Zkracovačky

Co je cílem cvičení:

  • zpevnění břišní stěny a hlubokých břišních svalů
  • posílení břišních svalů
Výchozí poloha
- Posaďte se sedacími kostmi na BOSU.
- Nohy mějte na šíři pánve opřené patami o podložku.
- Bradu držte u krku.
- Napřimte páteř.
- Zpevněte břišní stěnu.
- Ruce nechte volně podél BOSU.
Fáze 1
- Pomalu se zakloňte pohybem v kyčelních kloubech a lehce předpažte (vyvážíte tím rovnováhu).
Fáze 2
- Pro ztížení cviku zvedněte paty od podložky.
- Zhoupnutím přeneste váhu dozadu bez pohybu v kyčlích a chvíli vydržte.
Fáze 3
- Vraťte se zpět do výchozí pozice a celý cvik opakujte.

Nejčastější chyby

  • shrbená/prohnutá záda
  • vystrčená brada
  • zvednutá ramena
  • kolena směřující k sobě (šilhající čéšky)

Jak často provádět

  • cvičte každý den

Pokud Vám bolest zcela neodezněla

Zadejte platný e-mail
Zvolte kraj
Napište vzkaz
Potvrďte, že jste člověk.
sipka seda
REZERVUJTE SI TERMÍN


telefon seda
VOLEJTE
606 404 804


Zavolejte, poradíme:
volejte od 8:00 do 20:00

Videa, která by Vás mohla zajímat

youtube Cvičení na BOSU pro správné držení těla a napřímenou páteř

Cvičení na BOSU pro správné držení těla a napřímenou páteř

youtube Cvičení na balanční podložce BOSU - Boční most

Cvičení na balanční podložce BOSU - Boční most

youtube Stabilizace kolen i trupu - balanční nákrok na BOSU

Stabilizace kolen i trupu - balanční nákrok na BOSU

youtube Cvičení na balanční podložce BOSU - Holubička

Cvičení na balanční podložce BOSU - Holubička

Související cviky

Cvičení na BOSU a Flowin pro stabilizaci kloubů a posílení svalů dolních končetin

Co je cílem cvičení: celkové posílení hlubokého stabilizačního svalstva páteře a trupu s využitím balanční podložky BOSU a Flowin

Cvičení na balanční podložce BOSU - Výpad

Tento cvik podporuje aktivitu Vašich svalů hluboko uložených podél páteře, pro stabilizaci kyčle, kolene, kotníku, drobných kloubů nohy. Provádějte při…

Stabilizace kolen i trupu - balanční nákrok na BOSU

Co je cílem cvičení: zlepšení rovnováhy stabilizace kotníků, kolen, kyčlí a pánve

Cvičení na balanční podložce BOSU - Pánský klik

Cvik slouží jako prevence, pokud jsou potíže stabilizované - chceme posílit břicho, abychom odlehčili zádům (necvičíme v akutním stavu) Co…

Cvičení na balanční podložce BOSU - Boční most

Co je cílem cvičení: posílení svalů ramen a trupu zpevnění břišní stěny a hlubokých břišních svalů

Cvičení na balanční podložce BOSU - Stoj s rozpažením a rotací trupu

Co je cílem cvičení: posílení hlubokého stabilizačního svalstva páteře a trupu zlepšení rovnováhy a koordinace stabilizace kloubů dolních končetin

Cvičení na balanční podložce BOSU - Letadlo

Co je cílem cvičení: posílení hlubokého stabilizačního svalstva páteře a trupu posílení zádových svalů

Cvičení na balanční podložce BOSU - Holubička

Co je cílem cvičení: posílení hlubokého stabilizačního svalstva páteře a trupu zlepšení rovnováhy a koordinace stabilizace kloubů dolních končetin

Pozn.: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi příčiny svých zdravotních problémů (symptomů). Léčebná doporučení nenahrazují lékařské/fyzioterapeutické vyšetření. Účelem naší databáze fyzioterapeutických cviků je snaha o bezplatné zpřístupnění ukázky správného provedení cviků komukoliv, komu mohou pomoci zlepšit zdravotní stav. Mějte prosím na paměti, že cvičení je účinný terapeutický prostředek, který, je-li správně cílený, pomáhá, nicméně při nesprávném použití může Vaše potíže zhoršit.
Pociťujete-li např. mírnou bolest vycházející z pravé strany bederní páteře a cvičíte na opačnou stranu, Vaše problémy se s největší pravděpodobností zhorší. Pokud si nejste jisti, zda je Vámi vybraný cvik přínosný, doporučujeme konzultovat jeho vhodnost s univerzitně vzdělaným fyzioterapeutem (Bc., Mgr., Cert. MDT) nebo rehabilitačním lékařem (MUDr.).
Informace zde prezentované nenaplňují znaky §2a zákona o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb. Mohou být tedy prezentovány laické veřejnosti.

Vše o Rázové vlně
Články o zdraví