Cvičení na závěsném posilovacím systému - Pánský klik

Posilovací cvičení na závěsném posilovacím systému Jungle pro posílení středu těla a paží. Jedná se o klik v závěsu rukou s oporou o špičky.

Co je cílem techniky:

  • posílení středu těla a paží
Výchozí poloha
- Klekněte si na kolena.
- Ruce protáhněte závěsným posilovacím systémem a uchopte jeho oka.
- Vzepřete se rukama do ok závěsného posilovacího systému.
- Přeneste váhu dopředu na paže.
- Tělo protahujte do dálky.
- Hlavu a trup držte v prodloužení páteře.
- Propněte kolena a vzepřete se na špičkách.
- Udržte hlavu, ramena, pánev, kolena a kotníky v jedné rovině.
Fáze 1
- V této poloze proveďte klik s lokty u těla.
- Hlavu mějte stále v prodloužení páteře, vytahujte se s ní do dálky.
- Udržujte široká ramena, lopatky do šíře a dlouhou šíji.
Fáze 2
- Pomocí tricepsových svalů na zadní straně paží se vraťte zpět do vzporu na natažených pažích.
- Cvik opakujte.
- Na závěr uvolněte paže, klekněte si na kolena a vraťte se zpět do výchozí polohy - sedu na patách.
Videoukázka cviku

Nejčastější chyby

  • prohýbání v bedrech
  • hlava klesá k zemi nebo je zakloněna
  • ramena vytažená k uším
  • lokty "utíkají od těla"
  • propad hrudní páteře k zemi a přibližování lopatek k páteři
  • zadržování dechu

Jak často provádět

  • lze cvičit každý den, zpočátku provádějte 6-8 opakování ve 3 sériích

Pokud Vám bolest zcela neodezněla

Zadejte platný e-mail
Zvolte kraj
Napište vzkaz
Potvrďte, že jste člověk.
sipka seda
REZERVUJTE SI TERMÍN


telefon seda
VOLEJTE
606 404 804


Zavolejte, poradíme:
volejte od 8:00 do 20:00

Videa, která by Vás mohla zajímat

youtube Cvičení na závěsném posilovacím systému - Posilování hýždí a zadní strany stehen

Cvičení na závěsném posilovacím systému - Posilování hýždí a zadní strany stehen

youtube Cvičení na závěsném posilovacím systému - posílení širokého svalu zádového a tricepsů

Cvičení na závěsném posilovacím systému - posílení širokého svalu zádového a tricepsů

youtube Cvičení na závěsném posilovacím systému - Zvedání pánve

Cvičení na závěsném posilovacím systému - Zvedání pánve

youtube Cvičení na závěsném posilovacím systému - výpad vpřed

Cvičení na závěsném posilovacím systému - výpad vpřed

Související cviky

Cvičení v závěsném posilovacím systému - posílení šikmého a přímého břišního svalu

Co je cílem techniky: posílení šikmých břišních svalů posílení přímého břišního svalu

Cvičení na závěsném posilovacím systému - Zvedání pánve

Co je cílem techniky: posílení a zpevnění středu těla

Cvičení na posilovacím závěsném systému - posílení šikmých břišních svalů, širokého svalu zádového a mezilopatkových svalů

Co je cílem techniky: posílení šikmých břišních svalů posílení širokého svalu zádového posílení mezilopatkových svalů

Cvičení na závěsném posilovacím systému - posílení širokého svalu zádového a tricepsů

Co je cílem techniky: posílení širokého svalu zádového posílení tricepsů

Cvičení na posilovacím závěsném systému - posílení šikmých břišních svalů

Co je cílem techniky: posílení šikmých břišních svalů

Cvičení na závěsném posilovacím systému - střídavé krčení nohou v pozici polovičního mostu

Posilování zadního dvojhlavého svalu stehna a velkého hýžďového svalu Co je cílem techniky: posílení velkého hýžďového svalu posílení zadního dvojhlavého…

Cvičení na závěsném posilovacím systému - výpad vzad

Posilování svalů ramen, čtyřhlavého svalu stehenního a velkého hýžďového svalu Co je cílem techniky: posílení velkého hýžďového svalu posílení čtyřhlavého…

Pozn.: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi příčiny svých zdravotních problémů (symptomů). Léčebná doporučení nenahrazují lékařské/fyzioterapeutické vyšetření. Účelem naší databáze fyzioterapeutických cviků je snaha o bezplatné zpřístupnění ukázky správného provedení cviků komukoliv, komu mohou pomoci zlepšit zdravotní stav. Mějte prosím na paměti, že cvičení je účinný terapeutický prostředek, který, je-li správně cílený, pomáhá, nicméně při nesprávném použití může Vaše potíže zhoršit.
Pociťujete-li např. mírnou bolest vycházející z pravé strany bederní páteře a cvičíte na opačnou stranu, Vaše problémy se s největší pravděpodobností zhorší. Pokud si nejste jisti, zda je Vámi vybraný cvik přínosný, doporučujeme konzultovat jeho vhodnost s univerzitně vzdělaným fyzioterapeutem (Bc., Mgr., Cert. MDT) nebo rehabilitačním lékařem (MUDr.).
Informace zde prezentované nenaplňují znaky §2a zákona o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb. Mohou být tedy prezentovány laické veřejnosti.

Články o zdraví
Hledáme fyzioterapeuty