Cvičení s PROPRIOMEDEM - Kmitání vestoje obouruč do stran

Co je cílem cvičení:

  • stabilizace ramenního kloubu a lopatky
  • zpevnění hlubokých stabilizačních svalů páteře
  • zlepšení koordinace svalové aktivity
Výchozí poloha
- Postavte se vzpřímeně na podložku.
- Bradu držte lehce u krku.
- Hlavu vztyčte vzhůru.
- Kolena mírně pokrčte a překřižte pravou nohu před levou.
- Přitiskněte plochu lopatek k hrudníku tak, aby nevyčnívaly.
- Ramena držte dolů od uší.
- PROPRIOMED držte oběma rukama před tělem.
Fáze 1
- S nádechem do spodního břicha, bočních žeber a třísel rozkmitejte PROPRIOMED zleva doprava
- Udržujte kmit.
- S výdechem udržujte zpevněnou břišní stěnu.
Fáze 2
- Přestaňte kmitat s PROPRIOMEDEM, uvolněte ruku a vraťte zpět do výchozí pozice.
- Překřižte nohy na opačnou stranu (levou nohu před pravou).
- S nádechem do spodního břicha, bočních žeber a třísel rozkmitejte PROPRIOMED zprava doleva.
- Udržujte kmit.
- S výdechem udržujte zpevněnou břišní stěnu.
- Vraťte se zpět do výchozí pozice a následně cvik zopakujte.
Videoukázka cviku

Nejčastější chyby

  • shrbená záda
  • kolena směřující k sobě (šilhající čéšky)
  • zvedání ramen
  • kmitání celým tělem

Jak často provádět

  • Cvičte každý den.

Pokud Vám bolest zcela neodezněla

Zadejte platný e-mail
Zvolte kraj
Napište vzkaz
Potvrďte, že jste člověk.
sipka seda
REZERVUJTE SI TERMÍN


telefon seda
VOLEJTE
606 404 804


Zavolejte, poradíme:
volejte od 8:00 do 20:00

Videa, která by Vás mohla zajímat

youtube Cvičení s PROPRIOMEDEM - Základní kmit oběma rukama

Cvičení s PROPRIOMEDEM - Základní kmit oběma rukama

youtube Cvičení s PROPRIOMEDEM v předklonu

Cvičení s PROPRIOMEDEM v předklonu

youtube Cvičení s PROPRIOMEDEM - Kmitání vestoje nad hlavou

Cvičení s PROPRIOMEDEM - Kmitání vestoje nad hlavou

youtube Cvičení s PROPRIOMEDEM - Kmitání vestoje jednou rukou

Cvičení s PROPRIOMEDEM - Kmitání vestoje jednou rukou

Související cviky

Cvičení s PROPRIOMEDEM - Kmitání vestoje jednou rukou

Co je cílem cvičení: Stabilizace ramenního kloubu a lopatky Zpevnění hlubokých stabilizačních svalů páteře Zlepšení koordinace svalové aktivity

Cvičení s PROPRIOMEDEM - Základní kmit oběma rukama

Co je cílem cvičení: stabilizace ramenních kloubů a lopatek zpevnění hlubokých stabilizačních svalů páteře zlepšení koordinace svalové aktivity

Cvičení s PROPRIOMEDEM - přenášení váhy vestoje

Cvik slouží k stabilizaci ramenních kloubů a lopatek, zpevnění hlubokých stabilizačních svalů páteře a zlepšení koordinace svalové aktivity. Co je…

Cvičení s PROPRIOMEDEM - Kmitání vestoje nad hlavou

Co je cílem cvičení: stabilizace ramenního kloubu a lopatky zpevnění hlubokých stabilizačních svalů páteře zlepšení koordinace svalové aktivity

Cvičení s PROPRIOMEDEM v předklonu

Toto cvičení je zaměřené především na stabilizaci hlubokých stabilizačních svalů páteře, to jsou svaly, které se podílejí na udržení trupu…

Pozn.: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi příčiny svých zdravotních problémů (symptomů). Léčebná doporučení nenahrazují lékařské/fyzioterapeutické vyšetření. Účelem naší databáze fyzioterapeutických cviků je snaha o bezplatné zpřístupnění ukázky správného provedení cviků komukoliv, komu mohou pomoci zlepšit zdravotní stav. Mějte prosím na paměti, že cvičení je účinný terapeutický prostředek, který, je-li správně cílený, pomáhá, nicméně při nesprávném použití může Vaše potíže zhoršit.
Pociťujete-li např. mírnou bolest vycházející z pravé strany bederní páteře a cvičíte na opačnou stranu, Vaše problémy se s největší pravděpodobností zhorší. Pokud si nejste jisti, zda je Vámi vybraný cvik přínosný, doporučujeme konzultovat jeho vhodnost s univerzitně vzdělaným fyzioterapeutem (Bc., Mgr., Cert. MDT) nebo rehabilitačním lékařem (MUDr.).
Informace zde prezentované nenaplňují znaky §2a zákona o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb. Mohou být tedy prezentovány laické veřejnosti.

Vše o Rázové vlně
Články o zdraví