Jógová pozice vrána - Bakásana

Co je cílem cvičení:

  • posílení svalů horních končetin a břišních svalů
  • rozvíjení rovnováhy a soustředěnosti
Výchozí poloha
- Proveďte hluboký dřep se špičkami vytočenými do strany.
- Dlaně položte na zem, lokty zapřete o vnitřní stranu kolen.
- Zatlačte do dlaní, vzepřete se na nich a postupně přenášejte váhu na ruce tak, že se zvedají chodidla od země a hrudník jde vpřed.

Nejčastější chyby

  • zádrž dechu
  • špatné uložení dlaní a loktů

Jak často provádět

  • výdrž v pozici na 3 - 10 dechů
  • lze cvičit denně

Pokud Vám bolest zcela neodezněla

Zadejte platný e-mail
Zvolte kraj
Napište vzkaz
Potvrďte, že jste člověk.
sipka seda
REZERVUJTE SI TERMÍN


telefon seda
VOLEJTE
606 404 804


Zavolejte, poradíme:
volejte od 8:00 do 20:00

Videa, která by Vás mohla zajímat

youtube Jógová pozice krávy - Gomukhásana

Jógová pozice krávy - Gomukhásana

youtube Jógová pozice ryba - Matsjásana

Jógová pozice ryba - Matsjásana

youtube Pět Tibeťanů - Káča

Pět Tibeťanů - Káča

youtube Jógová pozice strom - Vrkšásana

Jógová pozice strom - Vrkšásana

Související cviky

Jógová pozice kobra - Bhudžangásana

Co je cílem cvičení: protažení přední linie trupu rozvoj hrudníku zlepšení pohyblivost páteře stimulace trávení

Pět Tibeťanů - Svíčka

Co je cílem cvičení: uvolnění zkrácených svalových skupin

Lotosový sed - Padmásana

Co je cílem cvičení: zklidnění nervového systému výhodná pozice k meditaci a k pránájámě

Jógová pozice krokodýl - Nakrásana

Co je cílem cvičení: posílení zádových svalů

Jógová pozice strom - Vrkšásana

Co je cílem cvičení: rozvíjení rovnováhy budování pocitu vnitřní stability posílení dolních končetin otvírání třísel

Pozice mrtvoly - Šavásana

Co je cílem cvičení: blahodárně působí na mysl navozuje pocit hluboké relaxace je výhodná po náročném dni, po psychické nebo po…

Pět Tibeťanů - Most

Co je cílem cvičení: uvolnění zkrácených svalových skupin

Jógová pozice Turecký sed - Sukhásana

Co je cílem cvičení: jedna ze základních pozic meditačních sedů, pro celkové uvolnění a zklidnění mysli a na prokrvení oblasti…

Pozn.: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi příčiny svých zdravotních problémů (symptomů). Léčebná doporučení nenahrazují lékařské/fyzioterapeutické vyšetření. Účelem naší databáze fyzioterapeutických cviků je snaha o bezplatné zpřístupnění ukázky správného provedení cviků komukoliv, komu mohou pomoci zlepšit zdravotní stav. Mějte prosím na paměti, že cvičení je účinný terapeutický prostředek, který, je-li správně cílený, pomáhá, nicméně při nesprávném použití může Vaše potíže zhoršit.
Pociťujete-li např. mírnou bolest vycházející z pravé strany bederní páteře a cvičíte na opačnou stranu, Vaše problémy se s největší pravděpodobností zhorší. Pokud si nejste jisti, zda je Vámi vybraný cvik přínosný, doporučujeme konzultovat jeho vhodnost s univerzitně vzdělaným fyzioterapeutem (Bc., Mgr., Cert. MDT) nebo rehabilitačním lékařem (MUDr.).
Informace zde prezentované nenaplňují znaky §2a zákona o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb. Mohou být tedy prezentovány laické veřejnosti.

Vše o Rázové vlně
Články o zdraví