Posilování břišních svalů se zvedáním kolen na závěsném posilovacím systému

Cvik je vhodný pro posílení břišních svalů, stabilizaci krční páteře a aktivaci hlubokého stabilizačního systému páteře

Co je cílem cvičení

  1. Posílení břišních svalů
  2. Aktivace stabilizátorů lopatek
  3. Aktivace hlubokého stabilizačního systému páteře
  4. Stabilizace krční páteře
Výchozí poloha
- Postavte se rovně a pomalu se spouštějte na závěsném systému.
- Držte v jedné ose ramena, kyčle, kolena a kotníky.
- Páteř držte napřímenou, pánev v neutrální poloze.
- Hlava zůstává v prodloužení páteře, nepředklání se.
Fáze 1
- Střídavě zvedejte pravou a levou dolní končetinu
- Toto cvičení můžete provádět i bez labilní plochy.
Videoukázka cviku

Nejčastější chyby

- zvedání ramen
- předsouvání hlavy
- prohýbání v hrudníku a pánvi
- při zvedání kolene
- uhýbání pánví do strany

Jak často provádět

- Cvik provádějte dokud cítíte, že udržíte správné postavení těla.
- Možné cvičit denně.

Pokud Vám bolest zcela neodezněla

Zadejte platný e-mail
Zvolte kraj
Napište vzkaz
Potvrďte, že jste člověk.
sipka seda
REZERVUJTE SI TERMÍN


telefon seda
VOLEJTE
606 404 804


Zavolejte, poradíme:
volejte od 8:00 do 20:00

Videa, která by Vás mohla zajímat

Související cviky

Pozn.: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi příčiny svých zdravotních problémů (symptomů). Léčebná doporučení nenahrazují lékařské/fyzioterapeutické vyšetření. Účelem naší databáze fyzioterapeutických cviků je snaha o bezplatné zpřístupnění ukázky správného provedení cviků komukoliv, komu mohou pomoci zlepšit zdravotní stav. Mějte prosím na paměti, že cvičení je účinný terapeutický prostředek, který, je-li správně cílený, pomáhá, nicméně při nesprávném použití může Vaše potíže zhoršit.
Pociťujete-li např. mírnou bolest vycházející z pravé strany bederní páteře a cvičíte na opačnou stranu, Vaše problémy se s největší pravděpodobností zhorší. Pokud si nejste jisti, zda je Vámi vybraný cvik přínosný, doporučujeme konzultovat jeho vhodnost s univerzitně vzdělaným fyzioterapeutem (Bc., Mgr., Cert. MDT) nebo rehabilitačním lékařem (MUDr.).
Informace zde prezentované nenaplňují znaky §2a zákona o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb. Mohou být tedy prezentovány laické veřejnosti.

Vše o Rázové vlně
Články o zdraví