Správný sed na židli Adaptic + nastavení židle

Pokud trávíte hodně času sezením, je vhodné zvolit co možná nejzdravější způsob. Nabízíme Vám ukázku sezení na zdravotní židli Adaptic, díky které nedochází k poškození páteře. Židle zajišťuje zdravé sezení, které je pro páteř správné a optimální a zároveň splňuje ergonomická kritéria pro celodenní sezení. 

Co je cílem cvičení:

  • ukázka správného nastavení sedáku
  • správné nastavení opěrek židle
  •  správný sed na židli Adaptic
Výchozí poloha
- Sedněte si na židli Adaptic.
- Zkontrolujte, že sedíte přibližně uprostřed sedáku.
- Nohy položte volně na podlahu tak, aby kolena byla níže než kyčle a zároveň aby paty byly položené na zemi.
Fáze 1
- Ruce položte volně na opěrky.
- Ramena mějte do šíře a hrudník mějte otevřený.
- Temeno hlavy vytahujte směrem do výšky
Videoukázka cviku

Nejčastější chyby

- neudržení postavení pánve
- ucho a rameno se nachází až za osou kyčle
- hlava je předsunutá
- hrudník je propadlý

Jak často provádět

- ideálně při každém sezení

Pokud Vám bolest zcela neodezněla

Zadejte platný e-mail
Zvolte kraj
Napište vzkaz
Potvrďte, že jste člověk.
sipka seda
REZERVUJTE SI TERMÍN


telefon seda
VOLEJTE
606 404 804


Zavolejte, poradíme:
volejte od 8:00 do 20:00

Videa, která by Vás mohla zajímat

youtube Cvičení na židli Adaptic - Jednostranné pádlování

Cvičení na židli Adaptic - Jednostranné pádlování

Související cviky

Cvičení na židli Adaptic - Jednostranné pádlování

Cvičení vhodné k protažení pánevní oblasti a pro uvolnění křížokyčelní oblasti a beder. Co je cílem cvičení: - uvolnění křížokyčelního…

Pozn.: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi příčiny svých zdravotních problémů (symptomů). Léčebná doporučení nenahrazují lékařské/fyzioterapeutické vyšetření. Účelem naší databáze fyzioterapeutických cviků je snaha o bezplatné zpřístupnění ukázky správného provedení cviků komukoliv, komu mohou pomoci zlepšit zdravotní stav. Mějte prosím na paměti, že cvičení je účinný terapeutický prostředek, který, je-li správně cílený, pomáhá, nicméně při nesprávném použití může Vaše potíže zhoršit.
Pociťujete-li např. mírnou bolest vycházející z pravé strany bederní páteře a cvičíte na opačnou stranu, Vaše problémy se s největší pravděpodobností zhorší. Pokud si nejste jisti, zda je Vámi vybraný cvik přínosný, doporučujeme konzultovat jeho vhodnost s univerzitně vzdělaným fyzioterapeutem (Bc., Mgr., Cert. MDT) nebo rehabilitačním lékařem (MUDr.).
Informace zde prezentované nenaplňují znaky §2a zákona o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb. Mohou být tedy prezentovány laické veřejnosti.

Vše o Rázové vlně
Články o zdraví