Pomůžeme od bolesti
Dnes je otevřeno 7:00-20:30
Volejte od 7:00-19:00

Oční jóga - mrkání

Oční jóga je ideální pro ty, kteří tráví většinu dne sledováním digitálního zařízení, především pro lidi sedící u počítače. Při koukání do blízké vzdálenosti totiž aktivně používáme zaostřovací sval, který se pak po několika hodinách aktivity pochopitelně unaví.
Více informací si přečtěte ve článku Oční jóga aneb pečujte o svůj zrak.
 

Cíle cvičení

  • vyživení rohovky za pomoci slz
  • odplavení nečistot
  • předcházení zánětu spojivek
     

Videonávod

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Nejčastější chyby

  • u tohoto cviku žádnou chybu udělat nemůžete
     

Jak často provádět

  • provádějte podle potřeby
  • doporučuje se každých pár hodin při práci na pc
     

Pozn.: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi příčiny svých zdravotních problémů (symptomů). Léčebná doporučení nenahrazují lékařské/fyzioterapeutické vyšetření. Účelem naší databáze fyzioterapeutických cviků je snaha o bezplatné zpřístupnění ukázky správného provedení cviků komukoliv, komu mohou pomoci zlepšit zdravotní stav. Mějte prosím na paměti, že cvičení je účinný terapeutický prostředek, který, je-li správně cílený, pomáhá, nicméně při nesprávném použití může Vaše potíže zhoršit. Pociťujete-li např. mírnou bolest vycházející z pravé strany bederní páteře a cvičíte na opačnou stranu, Vaše problémy se s největší pravděpodobností zhorší. Pokud si nejste jisti, zda je Vámi vybraný cvik přínosný, doporučujeme konzultovat jeho vhodnost s univerzitně vzdělaným fyzioterapeutem (Bc., Mgr., Cert. MDT) nebo rehabilitačním lékařem (MUDr.). Informace zde prezentované nenaplňují znaky §2a zákona o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb. Mohou být tedy prezentovány laické veřejnosti.

Související cviky

Související videa

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Pět Tibeťanů- Hora

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Pět Tibeťanů- Svíčka

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Protažení při bolesti zad pro uvolnění bederní a hrudní páteře

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Jógová pozice ryba - Matsjásana

Články, které by vás mohly zajímat

Posilování vs. fyzioterapie

V tomto článku si představíme základní rozdíly mezi posilováním a cvičením pod dohledem fyzioterapeuta.

Mimické vrásky

Vznik vrásek kromě genetiky ovlivňuje kouření, kolísání hmotnosti a vystavování se UV záření.

Hatha jóga a léčba Asthma Bronchiale

V tomto článku se dozvíte více o hatha józe nejen v souvislosti s léčbou astmatu bronchiale.

Dechové cvičení v józe

Tato cvičení můžete provádět narozdíl od jiného cvičení kdykoliv a kdekoliv si vzpomenete. Vyzkoušejte následující návody.

Z Vašich dotazů by Vás mohlo zajímat

Problémy po faceliftingu

Dobrý den,

před 5 lety jsem prodělala MINILIFTING obličeje. Tahy, tlaky atd. neodezněly, naopak bylo mi nabídnuto "uvolnění", pouze v lokálním umrtvení. Odmítla jsem a čekala. Po 2 letech byla situace již nesnesitelná, ab…

Paréza obličeje

Dobrý den,

obracím se na vás s dotazem a možnou pomocí. Mám poporodní parézu levé části obličeje (spadlý koutek, nedovíratelné levé oko, nehybné obočí). Byla by možná konzultace a popřípadě rehabilitace?

Děkuji za o…

Bolest zad, žeber a hrudníku

Dobrý den,

chci se zeptat. Trápí mě bolesti zad, hlavně žebra a hrudník. Nevím, co by bylo pro mě správné cvičit, aby bolesti ustupovaly. Chodím už rok na rehabilitace, ale moc mi to nepomáhá a také mám sedavé z…