Pomůžeme od bolesti
Dnes je otevřeno 8:00-16:30
Volejte od 8:00-16:00

Brunkow - vzpěr z nákroku do stoje pomocí židle

Cvičení je vhodné k tréninku a udržení napřímení páteře během běžných denních aktivit.

 

Cíle cvičení

  • napřímení zad

Videonávod

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Nejčastější chyby

  • neudržení hlavy v rovině trupu
  • vyhrbení zad
  • neudržení správného nastavení pat a dlaní
  • klopení pánve vzad
     

Jak často provádět

  • každý den
  • cvičení je vhodné zařadit do běžných denních činností
     

Pozn.: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi příčiny svých zdravotních problémů (symptomů). Léčebná doporučení nenahrazují lékařské/fyzioterapeutické vyšetření. Účelem naší databáze fyzioterapeutických cviků je snaha o bezplatné zpřístupnění ukázky správného provedení cviků komukoliv, komu mohou pomoci zlepšit zdravotní stav. Mějte prosím na paměti, že cvičení je účinný terapeutický prostředek, který, je-li správně cílený, pomáhá, nicméně při nesprávném použití může Vaše potíže zhoršit. Pociťujete-li např. mírnou bolest vycházející z pravé strany bederní páteře a cvičíte na opačnou stranu, Vaše problémy se s největší pravděpodobností zhorší. Pokud si nejste jisti, zda je Vámi vybraný cvik přínosný, doporučujeme konzultovat jeho vhodnost s univerzitně vzdělaným fyzioterapeutem (Bc., Mgr., Cert. MDT) nebo rehabilitačním lékařem (MUDr.). Informace zde prezentované nenaplňují znaky §2a zákona o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb. Mohou být tedy prezentovány laické veřejnosti.

Související cviky

Související videa

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Cvičení na balanční podložce BOSU - holubička

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Brunkow- Vzpěr ze sedu na zemi do polohy vysokého překážkového šikmého sedu

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Protažení svalů okolo hrudní páteře

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Protažení třísel pomocí skluzu

Články, které by vás mohly zajímat

Rigidní hrudník

Slyšeli jste už pojem rigidní hrudník? Co způsobí ztráta pružnosti hrudníku? Více v našem článku.

Vliv blokád páteře a žeber na funkci vnitřních orgánů

Jakou souvislost mohou mít blokády páteře a žeber na funkci orgánů? Více se dozvíte v tomto článku.

Metoda Roswithy Brunkow

Na jakém principu je založena metoda Roswithy Brunkow? A jak správně provádět cviky? Více v článku.

Bolest v boku

Podobně jako je tomu u ostatních částí těla, i bolest v boku má nejrůznější projevy.

Z Vašich dotazů by Vás mohlo zajímat

Zatuhlé svaly hrudní páteře

Dobrý den,

mám asi zatuhlé svaly hrudní páteře. Bolí a někdy pálí, ale už ne akutně. Mám hypermobilitu téměř všech kloubů, tudíž při cviku, který ukazujete, žádné napětí necítím. Ani při krčení nohou vleže k těl…

Bolest stehenní kosti a kyčelního kloubu

Dobrý den,

již třetí noc nespím.Trápí mě bolest stehenní kosti s kýčelním kloubem. Začalo minulý týden, když jsem večer ulehl do postele. Nechtěl jsem volat pohotovost. K lékaři půjdu až zítra. Prosím, chtěl bych se zepta…

Přetížení hrudní a bederní páteře

Dobrý den,

před třemi lety u mě začaly bolesti vystřelující do levé nohy, příčinou posun ploténky na rozhraní bederní a hrudní páteře a přetížení hrudní páteře
Po fyzioterapii a dlouhodobém cvičení bolesti odezněly, al…