Pomůžeme od bolesti
Dnes je otevřeno 7:00-20:30
Volejte od 7:00-19:00

Vzpor vleže na břiše - varianta cviku s menším rozsahem pohybu

Cvik vhodný když Vás bolí bedra a v případě bolestivého předklonu.
 

Cíle cvičení

  • úleva od bolesti zad
     

Videonávod

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Nejčastější chyby

  • aktivace hýždí a stehen a vykonávání pohybu s jejich pomocí
     

Jak často provádět

  • ideálně 5krát denně opakovaně po 2-3 hodinách
     

Pozn.: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi příčiny svých zdravotních problémů (symptomů). Léčebná doporučení nenahrazují lékařské/fyzioterapeutické vyšetření. Účelem naší databáze fyzioterapeutických cviků je snaha o bezplatné zpřístupnění ukázky správného provedení cviků komukoliv, komu mohou pomoci zlepšit zdravotní stav. Mějte prosím na paměti, že cvičení je účinný terapeutický prostředek, který, je-li správně cílený, pomáhá, nicméně při nesprávném použití může Vaše potíže zhoršit. Pociťujete-li např. mírnou bolest vycházející z pravé strany bederní páteře a cvičíte na opačnou stranu, Vaše problémy se s největší pravděpodobností zhorší. Pokud si nejste jisti, zda je Vámi vybraný cvik přínosný, doporučujeme konzultovat jeho vhodnost s univerzitně vzdělaným fyzioterapeutem (Bc., Mgr., Cert. MDT) nebo rehabilitačním lékařem (MUDr.). Informace zde prezentované nenaplňují znaky §2a zákona o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb. Mohou být tedy prezentovány laické veřejnosti.

Související cviky

Související videa

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Cvičení na židli Adaptic - ležatá osmička

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Protažení třísel pomocí skluzu

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Extenze vestoje

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Napřímení páteře a nitrobřišní tlak ve dřepu

Články, které by vás mohly zajímat

Ischias- zánět sedacího nervu

Slyšeli jste už pojem Ischias? Vše potřebné o zánětu sedacího nervu se dočtete v našem článku.

Vertebrogenní algický syndrom VAS

Podoba VAS je charakterizována bolestmi zad, napětím svalů podél páteře, poškozením funkce obratlů a páteře jako celku.

Cviky na odstranění bolestí v dolní bederní páteři a kříži

Víte, že si můžete při bolesti pomoci sami doma? Pokud se nedostanete k fyzioterapeutovi, mohou Vám pomoci tyto cviky.

Potíže vycházející z časté jízdy autem

Každá dlouhodobě udržovaná poloha je pro náš pohybový aparát zátěží. Jaké dopady na tělo může mít časté sezení za volantem?

Z Vašich dotazů by Vás mohlo zajímat

Bolest bederní páteře a Nordic walking

Dobrý den,

je mi 64, jsem aktivní, cvičím, chodím denně, kolo, chronická bolest beder /2 roky/, S skolióza. Prosím, je pro mě Nord walking vhodný a mohu očekávat úlevu od bolesti v bedrech? Děkuji.
 

Blokáda bederní páteře

Dobrý den, 

mám takový problém. Už asi pátý den mě strašně bolí nohy od stehen až ke kotníkům. Asi před třemi týdny jsem byla na obstřicích zad, myslíte že i nyní je problém stále od zad? Záda občas stále pobolívají,…

Nález MRI

Prosím jak lze zabojovat s následujícím nálezem MR ?
- víceetážové protruze disků do 5 mm
- foraminostenozy na kombin. podkladě
- pokročilá spondylartroza
- Baastrup fenomen L3-S1, spin. stenozy na až ř. mm.
- ma…