Pomůžeme od bolesti
Dnes je otevřeno 8:00-16:30
Volejte od 8:00-16:00

Cvičení do kanceláře - stabilizace trupu

Cvičení je vhodné pro stabilizace páteře zejména při delším sedu.

Cíle cvičení

  • stabilizace páteře
  • zapojení svalů středu těla
  • úleva od bolesti zad
     

Videonávod

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Nejčastější chyby

  • rotace trupu
  • ramena a pánev nejsou v rovině
  • shrbený trup a páteř
     

Jak často provádět

  • můžete cvičit kdykoli si během dlouhého sedu vzpomenete
  • raději cvičte vícekrát během dne kratší dobu, nežli obráceně
     

Pozn.: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi příčiny svých zdravotních problémů (symptomů). Léčebná doporučení nenahrazují lékařské/fyzioterapeutické vyšetření. Účelem naší databáze fyzioterapeutických cviků je snaha o bezplatné zpřístupnění ukázky správného provedení cviků komukoliv, komu mohou pomoci zlepšit zdravotní stav. Mějte prosím na paměti, že cvičení je účinný terapeutický prostředek, který, je-li správně cílený, pomáhá, nicméně při nesprávném použití může Vaše potíže zhoršit. Pociťujete-li např. mírnou bolest vycházející z pravé strany bederní páteře a cvičíte na opačnou stranu, Vaše problémy se s největší pravděpodobností zhorší. Pokud si nejste jisti, zda je Vámi vybraný cvik přínosný, doporučujeme konzultovat jeho vhodnost s univerzitně vzdělaným fyzioterapeutem (Bc., Mgr., Cert. MDT) nebo rehabilitačním lékařem (MUDr.). Informace zde prezentované nenaplňují znaky §2a zákona o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb. Mohou být tedy prezentovány laické veřejnosti.

Související cviky

Související videa

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Cvičení na gymnastickém míči - pouštění nohou a rukou křížem

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Cvičení na gymnastickém míči - stabilizace trupu, nohou a zadní strany stehen

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Cvičení na balanční podložce BOSU - boční most

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Posílení HSS - "ježek"

Články, které by vás mohly zajímat

Prevence bolesti zad nejen do kanceláře

V tomto článku se dozvíte jak předcházet bolesti zad nejen v běžném životě, ale i při práci v kanceláři.

Propriomed

Jak užitečně využít terapeutickou tyč propriomed? Více se dozvíte v našem článku.

Jak správně posilovat břicho

V tomto článku se dozvíte, jak správně posilovat břicho a kterým cvikům se raději vyhnout.

Sedavá zaměstnání a nemoci s tím spojené

Jaké diagnózy a nemoci nejčastěji trápí pracovníky v kancelářích? Podívejte se jestli se některá z diagnóz týká právě vás.