Pomůžeme od bolesti
Dnes je zavřeno

Posilování kvadricepsu - výpad vzad na závěsném posilovacím systému

Cvik je vhodný pro posílení čtyřhlavého svalu stehenního, zlepšení rovnováhy a aktivaci hlubokého stabilizačního systému páteře.
 

Cíle cvičení

  • posílení čtyřhlavého svalu stehenního
  • stabilizace kolene, kotníku a aktivace nohy
  • aktivace hlubokého stabilizačního systému páteře
  • zlepšení rovnováhy
     

Videonávod

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Nejčastější chyby

  • koleno přední nohy jde při výpadu před špičku
  • kolena by měla být v jedné ose s bércem a kotníkem
  • neudržení tříbodové opory chodidla přední nohy
  • dochází k prohnutí v oblasti beder
  • sešikmení pánve
  • trup v konečné fázi není kolmo k podložce, úklon trupu

Jak často provádět

  • lze cvičit každý den
  • zpočátku provádějte méně opakování (6-8) v několika sériích (2-3)
     

Pozn.: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi příčiny svých zdravotních problémů (symptomů). Léčebná doporučení nenahrazují lékařské/fyzioterapeutické vyšetření. Účelem naší databáze fyzioterapeutických cviků je snaha o bezplatné zpřístupnění ukázky správného provedení cviků komukoliv, komu mohou pomoci zlepšit zdravotní stav. Mějte prosím na paměti, že cvičení je účinný terapeutický prostředek, který, je-li správně cílený, pomáhá, nicméně při nesprávném použití může Vaše potíže zhoršit. Pociťujete-li např. mírnou bolest vycházející z pravé strany bederní páteře a cvičíte na opačnou stranu, Vaše problémy se s největší pravděpodobností zhorší. Pokud si nejste jisti, zda je Vámi vybraný cvik přínosný, doporučujeme konzultovat jeho vhodnost s univerzitně vzdělaným fyzioterapeutem (Bc., Mgr., Cert. MDT) nebo rehabilitačním lékařem (MUDr.). Informace zde prezentované nenaplňují znaky §2a zákona o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb. Mohou být tedy prezentovány laické veřejnosti.

Související cviky

Související videa

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Cvičení na závěsném posilovacím systému- vzpor na předloktí

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Cvičení na posilovacím závěsném systému- posílení šikmých břišních svalů

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Cvičení na závěsném posilovacím systému - posilování hýždí a zadní strany stehen

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Cvičení na posilovacím závěsném systému- posílení šikmých břišních svalů, širokého svalu zádového a mezilopatkových svalů

Články, které by vás mohly zajímat

Závěsné systémy aneb posílení celého těla (Redcord, Jungle sports, TRX)

Slyšeli jste už o závěesných systémech Redcord, Jungle sports nebo TRX? Více se dozvíte v našem článku.

Neurac, Redcord a vše kolem

V tomto článku se dozvíte základní informace o těchto relativně nových terapeutických metodách cvičení na závěsných lanech.