Pomůžeme od bolesti
Dnes je otevřeno 8:00-16:30
Volejte od 8:00-16:00

Jógová pozice tanečník - Nataradžásana

Cíle cvičení

  • rozvíjení rovnováhy
  • budování pocitu vnitřní stability
  • rozvíjení pohyblivosti páteře
  • posílení dolních končetin

     

Nejčastější chyby

  • zvedání ramen k uším
  • zádrž dechu
     

Jak často provádět

  • výdrž v pozici na 3-10 dechů
  • to samé na druhou stranu, lze cvičit denně
     

Pozn.: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi příčiny svých zdravotních problémů (symptomů). Léčebná doporučení nenahrazují lékařské/fyzioterapeutické vyšetření. Účelem naší databáze fyzioterapeutických cviků je snaha o bezplatné zpřístupnění ukázky správného provedení cviků komukoliv, komu mohou pomoci zlepšit zdravotní stav. Mějte prosím na paměti, že cvičení je účinný terapeutický prostředek, který, je-li správně cílený, pomáhá, nicméně při nesprávném použití může Vaše potíže zhoršit. Pociťujete-li např. mírnou bolest vycházející z pravé strany bederní páteře a cvičíte na opačnou stranu, Vaše problémy se s největší pravděpodobností zhorší. Pokud si nejste jisti, zda je Vámi vybraný cvik přínosný, doporučujeme konzultovat jeho vhodnost s univerzitně vzdělaným fyzioterapeutem (Bc., Mgr., Cert. MDT) nebo rehabilitačním lékařem (MUDr.). Informace zde prezentované nenaplňují znaky §2a zákona o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb. Mohou být tedy prezentovány laické veřejnosti.

Související cviky

Související videa

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Protažení při bolesti zad pro uvolnění bederní a hrudní páteře

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Pět Tibeťanů- Půlměsíc

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Protažení supinátorů předloktí

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Pět Tibeťanů- Svíčka

Články, které by vás mohly zajímat

Posilování vs. fyzioterapie

V tomto článku si představíme základní rozdíly mezi posilováním a cvičením pod dohledem fyzioterapeuta.

Sestava cvičení na každé ráno

Vyzkoušejte po ránu cvičení na zvýšení toku krve v okrajových částech těla, procvičte klouby a zpevněte tělo.

Na co si dávat pozor při praktikování jógy

Při cvičení je důležité vzít v potaz pár pravidel, abyste své tělo během lekce nepřetěžovali a cvičili jste správně.

Problematika posilování

Chodíte rádi do posilovny a chcete cvičit zdravě, tak, aby Vás tělo nebolelo? Přečtěte si v následujícím článku jak na to.

Z Vašich dotazů by Vás mohlo zajímat

Cviky na zkrácené svalstvo

Dobrý den,

obracím se na Vás s dotazem. Mám sedmiletého syna, který chodí prvním rokem do klubové předpřípravky plavání. Trenér nám řekl, že má zkrácené svaly na HK i DK a je nutné s ním cvičit a protahovat je. Nevím jak.…

Bolest zad, žeber a hrudníku

Dobrý den,

chci se zeptat. Trápí mě bolesti zad, hlavně žebra a hrudník. Nevím, co by bylo pro mě správné cvičit, aby bolesti ustupovaly. Chodím už rok na rehabilitace, ale moc mi to nepomáhá a také mám sedavé z…