Pomůžeme od bolesti
Dnes je zavřeno

Stabilizace ramene o stěnu s overballem

Cvičení je vhodné ke stabilizaci ramenního pletence a lopatek. Ke cvičení použijte overball.
 

Cíle cvičení

  • stabilizace ramenního pletence
  • aktivace dolních fixátorů lopatek
     

Videonávod

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Nejčastější chyby

  • vnitřní rotace v ramenním kloubu
  • zvedání ramene nahoru
  • ukloněný trup
  • předsunuté držení hlavy
  • rameno nám při tlaku vyjíždí dopředu - přílišná aktivace prsních svalů
     

Jak často provádět

  • opakujte 10x na každou stranu
  • cvičte denně
     

Pozn.: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi příčiny svých zdravotních problémů (symptomů). Léčebná doporučení nenahrazují lékařské/fyzioterapeutické vyšetření. Účelem naší databáze fyzioterapeutických cviků je snaha o bezplatné zpřístupnění ukázky správného provedení cviků komukoliv, komu mohou pomoci zlepšit zdravotní stav. Mějte prosím na paměti, že cvičení je účinný terapeutický prostředek, který, je-li správně cílený, pomáhá, nicméně při nesprávném použití může Vaše potíže zhoršit. Pociťujete-li např. mírnou bolest vycházející z pravé strany bederní páteře a cvičíte na opačnou stranu, Vaše problémy se s největší pravděpodobností zhorší. Pokud si nejste jisti, zda je Vámi vybraný cvik přínosný, doporučujeme konzultovat jeho vhodnost s univerzitně vzdělaným fyzioterapeutem (Bc., Mgr., Cert. MDT) nebo rehabilitačním lékařem (MUDr.). Informace zde prezentované nenaplňují znaky §2a zákona o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb. Mohou být tedy prezentovány laické veřejnosti.

Související cviky

Související videa

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Uvolnění beder - kolébka na overballu

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Aktivace vnitřní a přední strany stehenního svalu s overballem

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Stabilizace pánve a posílení hýžďových a stehenních svalů s overballem

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Zvětšení rozsahu pohybu v kolenním kloubu do pokrčení a do natažení s overballem