Pomůžeme od bolesti
Dnes je otevřeno 8:00-16:30
Volejte od 8:00-16:00

Cvičení na závěsném posilovacím systému - zvedání pánve

Cvičení je vhodné pro posílení a zpevnění středu těla.

 

Cíle cvičení

  • posílení a zpevnění středu těla
     

Videonávod

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Nejčastější chyby

  • kyčelní klouby nejsou v rovině
  • ramena, pánev a kotníky nejsou v jedné rovině
  • klesání pánve k zemi
  • rotace pánve
  • ramena jsou stažená u sebe
     

Jak často provádět

  • lze cvičit každý den, zpočátku provádějte 6-8 opakování ve 3 sériích
     

Pozn.: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi příčiny svých zdravotních problémů (symptomů). Léčebná doporučení nenahrazují lékařské/fyzioterapeutické vyšetření. Účelem naší databáze fyzioterapeutických cviků je snaha o bezplatné zpřístupnění ukázky správného provedení cviků komukoliv, komu mohou pomoci zlepšit zdravotní stav. Mějte prosím na paměti, že cvičení je účinný terapeutický prostředek, který, je-li správně cílený, pomáhá, nicméně při nesprávném použití může Vaše potíže zhoršit. Pociťujete-li např. mírnou bolest vycházející z pravé strany bederní páteře a cvičíte na opačnou stranu, Vaše problémy se s největší pravděpodobností zhorší. Pokud si nejste jisti, zda je Vámi vybraný cvik přínosný, doporučujeme konzultovat jeho vhodnost s univerzitně vzdělaným fyzioterapeutem (Bc., Mgr., Cert. MDT) nebo rehabilitačním lékařem (MUDr.). Informace zde prezentované nenaplňují znaky §2a zákona o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb. Mohou být tedy prezentovány laické veřejnosti.

Související cviky

Související videa

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Core Training - trénink rovnováhy

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Core Training- Stabilizace pánve

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Cvičení na gymnastickém míči - ježek a panna na přídi lodibnhghg

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Cvičení na závěsném posilovacím systému- dřep

Články, které by vás mohly zajímat

Syndrom přesýpacích hodin

Věnujete se cvičení břišních svalů? Slyšeli jste už o syndromu přesýpacích hodin? Přečtěte si náš článek, kde se dozvíte víc.

Jak správně posilovat břicho

V tomto článku se dozvíte, jak správně posilovat břicho a kterým cvikům se raději vyhnout.

Propriomed

Jak užitečně využít terapeutickou tyč propriomed? Více se dozvíte v našem článku.

Neurac, Redcord a vše kolem

V tomto článku se dozvíte základní informace o těchto relativně nových terapeutických metodách cvičení na závěsných lanech.