"Díky, že máte otevřeno a děláte vše pro to, aby to v rámci možnosti mohlo i v době epidemie fungovat."
"Má úcta a poděkování za pomoc, rady a trpělivost fyzioterapeuta. V době paniky z Corona 19 skvělá hodinka, přeji vám všem ve FK pevné zdraví. Děkuji."
"V dnešní uspěchané době bez ohledu na Covid19 většinou feedback nedávám, ale přiznám se, že kvalita služeb Vaší kliniky mi dnes v dobrém vyrazila dech. Nejenom, že jsem ušetřil v rámci vaší jarní akce, ale dostalo se mi naprosto profesionální péče, ohledně mého akutního stavu...??? Moc Vám i Vašim kolegům děkuji za péči i v období, kdy jste na "první lajně". Mojí recenzi můžete v případě zájmu použít, svým blízkým vás jako FK doporučuji již dnes..?
Přeji pevné zdraví a díky moc."
"Děkuji Vám za Vaše nasazení v této těžší době, nezaznamenal jsem nic, z čeho bych v rámci blízké kontaktní vzdálenosti měl být nervózní, ve věci zanedbání doporučení ve věci COVID - 19, hlavně cítím úlevu ve věci špatného dýchání s blokací, to je to hlavní, proč jsem spokojen... díky"
"Dobrý den, také se mohu přidat s poděkováním. Úroveň péče, se kterou jsme se setkali, je na velmi profesionální úrovni, navíc celá klinika působí vzdušně a optimisticky. Děkuji a přeji mnoho štěstí, abyste tuto těžkou dobu přečkali bez větší úhony ekonomické i zdravotní.
S pozdravem Alena M."
Zdroj: email kontakt@fyzioklinika.cz
Způsob zpracování recenzí a hodnocení služeb na webu FYZIOklinika:
FYZIOklinika získává od svých klientů individuální a osobní zpětné vazby po každé absolvované službě. Každý klient dostává v rámci potvrzovacího emailu možnost nás elektronicky po absolvování terapie ohodnotit, nebo pokud má zájem, může nám zároveň vyplnit krátký online dotazník. Tyto detailní zpětné vazby zde následně prezentujeme. FYZIOklinika zná u hodnotitelů jejich identitu, kterou (jakožto osobní údaje) ovšem samozřejmě nezveřejňujeme.