Balanční podložka Abdo Gain

Ohodnotit tento článek
(0 hlasů)
Chcete posílit a zpevnit břišní svaly? Balanční podložka je určená ke zvýšení vaší svalové výdrže, zlepšení rovnováhy a zpevnění břišních svalů.

Pokud chcete docílit správného účinku těchto cvičení, ideálně cvičte podle Vaší úrovně 30 - 45 minut, protože jsou tato cvičení určena především ke zvýšení vaší svalové výdrže, cvičte v blocích, které vám umožní střídat zapojené svaly.

NÁVODY NA VIČENÍ

Návody 1 - obrázek
Tento cvik je primárně určen k posílení břišních svalů. Použití balanční podložky si klade větší nároky na udržení rovnováhy a předpokládá tak kvalitní zapojení svalů hlubokého stabilizačního systému páteře a svalů pánevního dna.
Návody 2 - obrázek
Tento cvik je primárně určen pro posílení šikmých břišních svalů. Zadní opěrná část pomůcky umožní lehkou oporu a správnou polohu bederní a hrudní páteře. Naopak díky labilní spodní části jsme nuceni neustále “bojovat” se stabilitou - při správném provedení opět dochází k aktivaci svalů hlubokého stabilizačního systému páteře a svalů pánevního dna.

Doporučujeme: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi konkrétní příčiny problému (symptomů) svého zdravotního stavu. V případě nejasností kontaktujte fyzioterapeuta, nebo rehabilitačního lékaře. Některé cviky Vám při špatném výběru mohou zdravotní stav zhoršit!

Copyright: Využití materiálů textových, obrazových, filmových zveřejněných na tomto webu není povoleno.

Neoprávněné kopírování obsahu bude postihováno v souladu se zákonem. V případě zájmu o spolupráci, prosím, kontaktujte společnost FYZIOklinika fyzioterapie s.r.o..

RV banner
chcete se léčit zdarma