Závěsný posilovací systém - více náročné cviky

Posilujete svaly s vlastní vahou těla bez činek a dávkujete si jen tolik zátěže, kolik je zdravé pro procvičení Vašeho hlubokého stabilizačního systému, nebo povrchových svalů pro Váš dobrý pocit. Stačí se jen opřít do ok zavěšených na laně, naklonit tělo a už můžete posilovat ruce, záda, nohy, břicho…

Jungle systém je vytvořen norskou firmou, která se zaměřuje na vývoj sportovního vybavení pro profesionály, avšak použití je vhodné i pro širokou veřejnost. Vývoj pomůcek technici konzultují s klinickými lékaři, fyzioterapeuty, sportovci, ale i širší skupinou odborníků.

Cvičení se Jungle Sports je možné prakticky bez věkového omezení. Lehké omezení je pouze u klientů po mozkových mrtvicích, srdečním infarktu apod., tehdy se silová cvičení provádí pod důkladnou kontrolou fyzioterapeuta.

NÁVODY NA CVIČENÍ

Návody 1 - obrázek
Posilovací cvičení na závěsném posilovacím systému Jungle pro posílení středu těla a paží. Jedná se o klik v závěsu rukou s oporou o špičky.
Návody 2 - obrázek
Posilování přímého a příčného břišního svalu, vzpřimovačů zad, kyčlostehenního svalu a svalů pánevního dna.
Návody 3 - obrázek
Cílem techniky je posílení šikmých břišních svalů, posílení širokého svalu zádového a posílení mezilopatkových svalů.
Návody 4 - obrázek
Cílem techniky je posílení šikmých břišních svalů a posílení přímého břišního svalu.
Návody 5 - obrázek
Posilování zadního dvojhlavého svalu stehna a velkého hýžďového svalu.
Návody 6 - obrázek
Multifunkční cvik pro zapojení celého těla, především nohou.
Návody 7- obrázek
Posilování čtyřhlavého svalu stehenního a velkého hýžďového svalu.
Návody 8 - obrazek
Posilování čtyřhlavého svalu stehenního a velkého hýžďového svalu.
Návody 9 - obrazek
Posilování svalů ramen, čtyřhlavého svalu stehenního a velkého hýžďového svalu.
Návody 10 - obrazek
Posilování čtyřhlavého svalu stehenního a velkého hýžďového svalu.

Pozn.: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi příčiny svých zdravotních problémů (symptomů). Léčebná doporučení nenahrazují lékařské/fyzioterapeutické vyšetření. Účelem naší databáze fyzioterapeutických cviků je snaha o bezplatné zpřístupnění ukázky správného provedení cviků komukoliv, komu mohou pomoci zlepšit zdravotní stav. Mějte prosím na paměti, že cvičení je účinný terapeutický prostředek, který, je-li správně cílený, pomáhá, nicméně při nesprávném použití může Vaše potíže zhoršit.
Pociťujete-li např. mírnou bolest vycházející z pravé strany bederní páteře a cvičíte na opačnou stranu, Vaše problémy se s největší pravděpodobností zhorší. Pokud si nejste jisti, zda je Vámi vybraný cvik přínosný, doporučujeme konzultovat jeho vhodnost s univerzitně vzdělaným fyzioterapeutem (Bc., Mgr., Cert. MDT) nebo rehabilitačním lékařem (MUDr.).
Informace zde prezentované nenaplňují znaky §2a zákona o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb. Mohou být tedy prezentovány laické veřejnosti.

Články o zdraví
Hledáme fyzioterapeuty
Pomoc obětem nehody