Pomůžeme od bolesti
Dnes je otevřeno 8:00-16:30
Volejte od 8:00-16:00

Následná péče po operaci lokte

Zde najdete návody na cvičení pro následnou péči po operaci lokte.

Protažení bicepsu

Protažení bicepsu

Cvičení je vhodné pro protažení dlouhé hlavy bicepsu 

Cvičení s Propriomedem - kmitání vestoje obouruč do stran

Cvičení s Propriomedem - kmitání vestoje obouruč do stran

Cvičení je vhodné pro zpevnění hlubokých stabilizačních svalů páteře 

Cvičení s Propriomedem - kmitání vestoje nad hlavou

Cvičení s Propriomedem - kmitání vestoje nad hlavou

Cvičení je vhodné pro stabilizace ramenního kloubu a lopatky a zlepšení koordinace svalové aktivity 

Cvičení s Propriomedem - kmitání vestoje jednou rukou

Cvičení s Propriomedem - kmitání vestoje jednou rukou

Cvičení je vhodné pro zlepšení koordinace svalové aktivity 

Cvičení pro posílení středu těla a paží

Cvičení pro posílení středu těla a paží

Cvičení je vhodné pro zpevnění břišní stěny a hlubokých břišních svalů 

Protažení ("autoPIR") flexorů předloktí a ruky

Protažení ("autoPIR") flexorů předloktí a ruky

Tento cvik je vhodný na protažení ohýbačů zápěstí a prstů. Pokud je budete provádět pravidelně, předejdete přetížení těchto svalů, respektive bolestem na vnitřní straně lokte. 

Práce natahovačů (extenzorů) ruky a předloktí (excentrická kontrakce extenzorů) - tenisový loket

Práce natahovačů (extenzorů) ruky a předloktí (excentrická kontrakce extenzorů) - tenisový loket

Tímto cvikem dochází k posílení natahovačů prstů a zápěstí v prodloužení, které je vhodné jako prevence opětovného vzniku bolestí na vnější straně lokte a obecně přetížení svalů, které natahují prsty a zápěstí. 

Práce flexorů ruky a předloktí (excentrická kontrakce flexorů) - oštěpařský loket

Práce flexorů ruky a předloktí (excentrická kontrakce flexorů) - oštěpařský loket

Tímto cvikem dochází k posílení ohýbačů prstů a zápěstí v prodloužení, které je vhodné jako prevence opětovného vzniku bolestí na vnitřní straně lokte a obecně přetížení svalů, které ohýbají prsty a zápěstí. 

Stabilizace ramenního pletence – veslování vestoje

Stabilizace ramenního pletence – veslování vestoje

Cvičení založené na aktivaci svalových spirál k prevenci a korekci chybného postavení v ramenním pletenci.

Protažení pronátorů předloktí

Protažení pronátorů předloktí

Jedná se o cvičení pro protažení pronátorů předloktí (svaly předloktí, které točí ruku dlaní k zemi), které pomůže při bolestech na vnitřní straně lokte (tzv. oštěpařský loket, golfový loket). 

Cvičení pro zvýšení rozsahu pohybu ramene, lokte, zápěstí

Cvičení pro zvýšení rozsahu pohybu ramene, lokte, zápěstí

Cvičení pro zvýšení rozsahu pohybu v kloubech horní končetiny v diagonále při omezeném rozsahu pohybu kloubu (rameno, loket, zápěstí, prsty). Jedná se o techniku, kdy dochází k aktivaci specifických svalových smyček. Při této diag…

Cvičení na závěsném posilovacím systému- posílení širokého svalu zádového a tricepsů

Cvičení na závěsném posilovacím systému- posílení širokého svalu zádového a tricepsů

Cvik slouží k posílení širokého svalu zádového a tricepsů.

Protažení přední strany ramene

Protažení přední strany ramene

Jedná se o cvik pro protažení přední strany ramene, jež můžete provádět i Vy sami doma. Cvičení je vhodné pro syndrom rotátorové manžety, při bolestech na přední straně ramene, pro uvolnění rotátorů ramenního kloubu.