Pomůžeme ke zdraví
FYZIOklinika
Dnes je otevřeno 7:00-20:30
FYZIOklinika Volejte od 7:00-19:00

Paní A. R.

“Prosím o zveřejněni moji zkušenosti s ošetřením u Vás. Bylo to bezvadné.”

"Dobrý den,
ráda bych se podělila o svou první zkušenost s ošetřením na Fyzioklinice.
Ve čtvrtek večer po 18. hodině jsem se rozhodla na kliniku zavolat a požádat o pomoc. Slečna na recepci mě pečlivě vyslechla, udělala si poznámky a slíbila, že v pátek ráno zavolá, kdyby někdo následující den zrušil ošetření. O dvě hodiny později - tedy ještě ve čtvrtek večer - volala paní Bílková, že pro mě má termín a že mi doporučuje kromě fyzioterapie i fokusovanou rázovou vlnu. Moje problémy už se táhly více než rok (zablokovaná krční i hrudní páteř a od toho velké bolesti ramene, lopatky, nohy i ruky). Nikde jsem za celou dobu nenašla účinnou pomoc.

Již v pátek mě vyšetřovala a ošetřovala fyzioterapeutka. Vyšetřila stav svalů, obratlů a hybnost páteře a kloubů, velmi šetrně a odborně provedla uvolnění, naučila mě tři cviky a následně se mi věnovala při aplikaci fokusované rázové vlny. Stále kontrolovala komfort zákroku a přizpůsobovala aplikaci mému stavu.

Musím říct, že nasazení slečny fyzioterapeutky bylo opravdu obrovské a jsem ji velmi vděčná. Nakonec ještě zatejpovala moje záda a popřála mi hodně štěstí. Po návratu domů jsem okamžitě usnula, takže doporučený klidový režim po ošetření má opravdu opodstatnění.

Následující den jsem pociťovala, jak páteř pracuje a konečně dostává šanci, se díky uvolňujícím se svalům, začít vracet do normálu. Další den byla bolestivost o mnoho menší. Rozhodně ještě zajdu na další ošetření. Svaly povolují, už nemám mezilopatkovou oblast jako z betonu. A to jsem předtím absolvovala nejméně 6 masáží zad a vyšetření u fyzioterapeuta, ale bez úspěchu, svaly prostě nemohly povolit a na masáž nereagovaly.

Děkuji za profesionální a zároveň lidský přístup ke klientovi. V celém objektu fyziokliniky vládne velmi přátelská atmosféra a návštěva zde byla velká pomoc a vzpruha.

Přeji všem zaměstnancům i vedení kliniky radost z jejich náročné práce a vůli vytrvat na tak vysoké úrovní péče o lidi s bolestí pohybového aparátu.

Děkuji,
A.R."

Způsob zpracování recenzí a hodnocení služeb na webu FYZIOklinika:
FYZIOklinika získává od svých klientů individuální a osobní zpětné vazby po každé absolvované službě. Každý klient dostává v rámci potvrzovacího emailu možnost nás elektronicky po absolvování terapie ohodnotit, nebo pokud má zájem, může nám zároveň vyplnit krátký online dotazník. Tyto detailní zpětné vazby zde následně prezentujeme. FYZIOklinika zná u hodnotitelů jejich identitu, kterou (jakožto osobní údaje) ovšem samozřejmě nezveřejňujeme.