Pomůžeme od bolesti
Dnes je otevřeno 8:00-16:30
Volejte od 8:00-16:00

Korigované zvedání ze sedu do stoje

Cvičení vhodné pro napřímení páteře

Cíle cvičení

  • napřímení páteře
  • aktivace středu těla
     

Videonávod

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Nejčastější chyby

  • zvedání ramen
  • lokty odstávající od těla
  • nedostatečné zešikmení trupu směrem vpřed
     

Jak často provádět

  • při obtížích v oblasti bederní páteře a při oslabení břišních svalů a dalších svalů trupu
  • cvičte 3-5krát denně (ideálně spojte například v zaměstnání s každým vstáváním ze židle)
     

Související cviky

Související videa

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Oční jóga - mrkání

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Protažení hýždí vsedě

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Pět Tibeťanů- Hora

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Pět Tibeťanů- Most

Články, které by vás mohly zajímat

Na co si dávat pozor při praktikování jógy

Při cvičení je důležité vzít v potaz pár pravidel, abyste své tělo během lekce nepřetěžovali a cvičili jste správně.

Správné posilovací cviky

Mnozí se při cvičení dopouštějí chyb, kdy se dobře myšlený krok mine účinkem a někdy dokonce i uškodí. Jak cvičit správně?

Cvičení žen s velkým poprsím

Máte velké poprsí a přemýšlíte, která pohybová aktivita je pro Vás nejvhodnější? Poradíme Vám v tomto článku.

Kdo, nebo co je ,,Pět Tibeťanů"?

Znáte Pět Tibeťanů? Veškeré informace včetně návodů na cvičení najdete v našem článku.

Z Vašich dotazů by Vás mohlo zajímat

Bolest zad, žeber a hrudníku

Dobrý den,

chci se zeptat. Trápí mě bolesti zad, hlavně žebra a hrudník. Nevím, co by bylo pro mě správné cvičit, aby bolesti ustupovaly. Chodím už rok na rehabilitace, ale moc mi to nepomáhá a také mám sedavé z…

Cviky na zkrácené svalstvo

Dobrý den,

obracím se na Vás s dotazem. Mám sedmiletého syna, který chodí prvním rokem do klubové předpřípravky plavání. Trenér nám řekl, že má zkrácené svaly na HK i DK a je nutné s ním cvičit a protahovat je. Nevím jak.…