Cviky při bolestech ramene

Ohodnotit tento článek
(0 hlasů)
Trpíte občasnými či trvalými bolestmi ramene? Pokud Vám ráno bolest ramene činí obtíže při oblékání nebo učesání, může Vaše bolest pocházet pravděpodobně z přetížení svalu na přední straně paže, kde se upíná dvojhlavý sval pažní na nadkloubní hrbolek na lopatce. Zde přinášíme několik návodů na cvičení při bolestech v oblasti ramene. 

NÁVODY NA CVIČENÍ

Návody 1 - obrázek
Cílem tohoto cvičení je protažení přední strany ramene, uvolnění rotátorů ramenního kloubu a úleva od bolesti ramene.
Návody 2 - obrázek
Tento cvik slouží k protažení dlouhé hlavy bicepsu a k úlevě od bolesti ramene.
Návody 3 - obrázek
Jedná se o cvik pro správné protažení prsního svalu a ramene.
Návody 4 - obrázek
Cílem tohoto cvičení je napřímené držení páteře a hlavy, aktivace hlubokého stabilizačního systému a posílení stabilizačních svalů lopatek a ramen.
Návody 5 - obrázek
Cvik je vhodný pro napřímené držení páteře a hlavy, aktivaci hlubokého stabilizačního systému,
stabilizaci pánve, kyčelních kloubů, ramen a lopatek.
Návody 6 - obrázek
Cílem tohoto cvičení je napřímené držení páteře a hlavy, aktivace hlubokého stabilizačního systému a posílení stabilizačních svalů lopatek a ramen.
Návody 7- obrázek
Cílem tohoto cvičení je napřímené držení páteře a hlavy, aktivace hlubokého stabilizačního systému a posílení stabilizačních svalů lopatek a ramen.
Návody 8 - obrazek
Cvik je vhodný především ke zbavení pocitu diskomfortu při pohybu a ztuhlosti v oblasti ramene, při úlevě přetažených a ztažených svalů v oblasti ramene,uvolnění napjatých svalů v oblasti ramene a při protažení ramenního pletence.
Návody 9 - obrazek
Cvik je vhodný především ke zbavení pocitu diskomfortu při pohybu a ztuhlosti v oblasti ramene, k uvolnění napjatých svalů v oblasti ramene a při protažení ramenního pletence a ramenního kloubu.
Návody 10 - obrazek
Cvik pomáhá především při úlevě od bolesti v oblasti klíčku, ramene a krční páteře
Návody 11 - obrazek
Tento cvik slouží k uvolnění šíjových svalů, automobilizaci blokád krční páteře, jako korekce vadného držení těla a k protažení svalů v oblasti ramene.
Návody 13- obrazek
 Jedná se o cvičení pro protažení středních vláken trapézového svalu a mezi lopatkové oblasti.
Návody 14 - obrazek
Jedná se o cvičení pro protažení trojhlavého svalu pažního, které pomůže k uvolnění ramenního a loketního kloubu.

Doporučujeme: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi konkrétní příčiny problému (symptomů) svého zdravotního stavu. V případě nejasností kontaktujte fyzioterapeuta, nebo rehabilitačního lékaře. Některé cviky Vám při špatném výběru mohou zdravotní stav zhoršit!

Copyright: Využití materiálů textových, obrazových, filmových zveřejněných na tomto webu není povoleno.

Neoprávněné kopírování obsahu bude postihováno v souladu se zákonem. V případě zájmu o spolupráci, prosím, kontaktujte společnost FYZIOklinika fyzioterapie s.r.o..

banner clanky mob
RV banner
chcete se léčit zdarma