Pěnový válec

Chcete zvýšit náročnost fitness či pilates cviků? Pěnový válec je vhodnou pomůckou k doplnění těchto cvičení.

Pěnový válec můžete využít při různých posilovacích cvičeních, díky němu uvolníte všechny hlavní svalové skupiny. Protáhněte a posilte si svaly celého těla s následujícími cviky.

NÁVODY NA CVIČENÍ

Návody 1 - obrázek
Tento cvik je primárně zaměřen na posilování břišních svalů. Díky labilní pomůcce (pěnová válec) však vyžaduje intenzivní zapojení středu těla, tzn. hlubokých svalů kolem páteře a pánevní dno.
Návody 2 - obrázek
Tento cvik je primárně zaměřen na posilování břišních svalů, dále se intenzivně aktivují svaly paže a ramenního kloubu. Využitím labilní pomůcky (pěnový válec) jsou kladeny i vyšší nároky na zapojení středu těla, tzn. hlubokých svalů kolem páteře a celkové zpevnění těla.

Pozn.: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi příčiny svých zdravotních problémů (symptomů). Léčebná doporučení nenahrazují lékařské/fyzioterapeutické vyšetření. Účelem naší databáze fyzioterapeutických cviků je snaha o bezplatné zpřístupnění ukázky správného provedení cviků komukoliv, komu mohou pomoci zlepšit zdravotní stav. Mějte prosím na paměti, že cvičení je účinný terapeutický prostředek, který, je-li správně cílený, pomáhá, nicméně při nesprávném použití může Vaše potíže zhoršit.
Pociťujete-li např. mírnou bolest vycházející z pravé strany bederní páteře a cvičíte na opačnou stranu, Vaše problémy se s největší pravděpodobností zhorší. Pokud si nejste jisti, zda je Vámi vybraný cvik přínosný, doporučujeme konzultovat jeho vhodnost s univerzitně vzdělaným fyzioterapeutem (Bc., Mgr., Cert. MDT) nebo rehabilitačním lékařem (MUDr.).
Informace zde prezentované nenaplňují znaky §2a zákona o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb. Mohou být tedy prezentovány laické veřejnosti.

Články o zdraví
Hledáme fyzioterapeuty