Posilovací kolečko

Chcete posílit svalstvo? Tato pomůcka je vhodná na cross training, především na posílení svalů rukou, ramen, prsních svalů a břicha.

Při pravidelném, ideálně každodenním užívání se začnou Vaše svaly rychle formovat. Díky posilovacímu kolečku posilujete najednou ruce, ramena a břicho.

NÁVODY NA CVIČENÍ

Návody 1 - obrázek
Tento cvik je primárně určen pro posílení mezilopatkových svalů, svalů paží a trupu. Díky posilovacím kolečku se cvik stává velmi náročným a vyžaduje zapojení celého těla od pánve až po paže. Tzn., že by opět měly být po celou dobu provádění cvik stále aktivní i svaly hlubokého stabilizačního systému páteře a svalů pánevního dna.
Návody 2 - obrázek
Tento cvik je primárně určen pro posílení svalů zadní strany stehen. Vzhledem k náročnosti cviku a balanční pomůcce si cvik vyžaduje aktivaci a schopnost stabilizace celého těla.

Doporučujeme: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi konkrétní příčiny problému (symptomů) svého zdravotního stavu. V případě nejasností kontaktujte fyzioterapeuta, nebo rehabilitačního lékaře. Některé cviky Vám při špatném výběru mohou zdravotní stav zhoršit!

Články o zdraví
Hledáme fyzioterapeuty