Gymball méně náročné cviky

Gymnastický míč neboli gymball je výbornou pomůckou při rehabilitačnm cvičení, při fittnes, při cvičením rovnováhy i při pouhém sezení. 


Při výběru míče je důležitá jeho velikost. Když se na míč vzpřímeně posadíte a položíte chodidla na zem, vaše kyčle i kolena by měly být v pravém úhlu. Výhodou gymnastického míče je, že není zcela stabilní a tak při cvičení neustále trénujete svou rovnováhu a protahujete tak velké množství.

NÁVODY NA CVIČENÍ

Návody 1 - obrázek
Cílem tohoto cvičení je napřímení, protažení prsních svalů a svalů trupu.
Návody 2 - obrázek
Toto cvičení pomáhá při bolestech zad, vadného držení těla, dále pomáhá aktivovat svaly mezi lopatkové, trupové a svaly břišní stěny. Při správném provedení se uvolní kloubní spoje a zvýší pohyblivost hrudní páteře.
Návody 6 - obrázek
Cílem cvičení je zvýšení dynamické stability páteře, uvolnění beder a bederní páteře.
Návody 7- obrázek
Cvik vhodný pro posílení hluboko uložených svalů podél páteře. Provádějte při bolestech zad, u vadného držení těla (skolióza), pro posílení mezilopatkových svalů, svalů paží, trupu a břišní stěny a pro uvolnění krční, hrudní a bederní páteře.

Doporučujeme: Cviky prezentované na našich webových stránkách jsou připraveny a prezentovány univerzitně vzdělanými fyzioterapeuty. Jednotlivé cviky provádějte pouze v případě, že jste si vědomi konkrétní příčiny problému (symptomů) svého zdravotního stavu. V případě nejasností kontaktujte fyzioterapeuta, nebo rehabilitačního lékaře. Některé cviky Vám při špatném výběru mohou zdravotní stav zhoršit!

Jak se u nás léčit zdarma