Pomůžeme od bolesti
Dnes je otevřeno 8:00-16:30
Volejte od 8:00-16:00

Brunkow - vzpěr a stabilizace o kořeny rukou a pat vsedě na balanční podložce

Cvičení je vhodné pro uvolnění beder, posílení středu těla a napřímení páteře.

Cíle cvičení

  • napřímení trupu
  • lepší svalová koordinace
  • zapojení svalové koaktivace (současné aktivity svalů)
  • zlepšení rovnováhy
  • zlepšení motorických dovedností a vzorů
     

Nejčastější chyby

  • zvedání ramena a lopatek od podložky
  • prohnutí v bedrech
  • povolení spodních břišních svalů
  • nepravidelné dýchání
     

Jak často provádět

  • cvičte každý den alespoň 10 minut
     

Související cviky

Související videa

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Cvičení na gymnastickém míči - ježek a panna na přídi lodibnhghg

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Posílení HSS - "ježek"

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Korigovaný stoj na BOSU s pohyby horními končetinami

Pro zobrazení klikněte na Cookies

Core Training - Vzpor neboli "Plank" - Posun skrčeného kolene pod trup

Články, které by vás mohly zajímat

Propriomed

Jak užitečně využít terapeutickou tyč propriomed? Více se dozvíte v našem článku.

Jak správně posilovat břicho

V tomto článku se dozvíte, jak správně posilovat břicho a kterým cvikům se raději vyhnout.

Syndrom přesýpacích hodin

Věnujete se cvičení břišních svalů? Slyšeli jste už o syndromu přesýpacích hodin? Přečtěte si náš článek, kde se dozvíte víc.

Metoda Roswithy Brunkow

Na jakém principu je založena metoda Roswithy Brunkow? A jak správně provádět cviky? Více v článku.

Z Vašich dotazů by Vás mohlo zajímat

Úraz kotníku

Dobrý den,

v práci jsem špatně upadl na kotník - bolestivě. Rentgen byl bez zlomeniny, nedostal jsem žádnou fixaci, nyní po 3 týdnech pociťuji při chůzi tahavou bolest. Lékařka mě uschopnila, ale s nohou spokojený nejsem.…

Plastika křížového vazu kolene

Dobrý den,

21.7.2016 jsem prodělala plastiku křížového vazu kolene, ale bohužel se mě objevila trombóza v lýtku a tak jsem nemohla dva měsíce rehabilitovat. V měsíci říjnu jsem začala rehabilitovat koleno na míči a berle…